Dojazd

Park Dolina Wkry w Pomiechówku, mieści się przy ulicy Nasielskiej 1b w centrum Pomiechówka. Przy wejściu do Parku znajdują się zadaszone wiaty z miejscem na ognisko, stoliki, następnie park linowy, wieża wspinaczkowa i plac zabaw Wiking. Nieco dalej, za parkiem linowym, w prawo lub w lewo, wchodzimy na ścieżki spacerowe, które prowadzą do poszczególnych atrakcji Parku: wiat edukacyjnych, zwierząt wiklinowych, łąki motyli, spaceru w koronach drzew, wieży widokowej, sklepiku i wielu elementów umożliwiających zabawę i edukację. Spacery po Parku możliwe są przez cały rok, a wstęp do Parku jest bezpłatny. W sezonie letnim, stosowne opłaty za wstęp na odpłatne atrakcje Parku, pobierane są w wyznaczonych godzinach. Przy wejściu do parku od ulicy Nasielskiej znajduje się widoczna na zdjęciu mapa Parku, która pomoże zorientować się w terenie. Mapa dostępna jest na stronie w zakładce OFERTA. Można ja uzyskać w formie zrywki A4, w sklepiku na terenie Parku.

Koleją

Do Pomiechówka można dojechać pociągiem linii Warszawa-Działdowo (Warszawa-Ciechanów, Warszawa-Nasielsk). Stacja PKP znajduje się w centrum Pomiechówka przy ul. Modlińskiej. Bilet można kupić w biletomacie na peronie. Podróż z Warszawy Gdańskiej do Pomiechówka trwa 46 minut.

Park Dolina Wkry znajduje się ok. 300 m od stacji, należy iść wzdłuż głównej drogi (ul. Modlińska), mijając pawilony handlowe, skwer i pocztę. Następnie za figurą św. Anny (róg ulic Modlińskiej i Nasielskiej) należy skręcić w prawo w ul. Nasielską. W lesie po lewej stronie jest park linowy i stamtąd można ruszyć na ścieżkę przyrodniczą.
Rozkład jazdy PKP-Koleje Mazowieckie
Rozkład jazdy PKP

Samochodem

Do Pomiechówka można dojechać trasą  E7 Warszawa – Gdańsk, zjeżdżając na wysokości Nowego Dworu Mazowieckiego na drogę nr 62 kierując się na Serock. Jadąc od strony Nowego Dworu Mazowieckiego, już w Pomiechówku, po przejechaniu przez most na rzece Wkra należy skręcić na pierwszym skrzyżowaniu w lewą stronę. Park Dolina Wkry znajduje się po lewej stronie w głębi lasu, z ulicy widoczny jest jedynie park linowy.

Jadąc od strony Serocka drogą nr 62, już w Pomiechówku, należy przejechać przez przejazd kolejowy i skręcić w prawą stronę przy figurze św. Anny (róg ulic Modlińskiej i Nasielskiej). Park Dolina Wkry znajduje się po lewej stronie w głębi lasu, z ulicy widoczny jest jedynie park linowy.

Gdzie zaparkować?

• przy ul. Nasielskiej 1b (przy wejściu do parku linowego)
  • przy ul. Nasielskiej, obok szkoły, wjazd za budką z zapiekankami, naprzeciwko parku linowego; wjazd obejmuje także dojazd do miejsca postoju obok hali sportowej przy ulicy Szkolnej
  • przy ul. Nasielskiej 3 (wjazd na teren przedszkola)
  • przy ul. Szkolnej 1a (przy Urzędzie Gminy, wjazd od strony ul. Nasielskiej, naprzeciwko parku linowego) Parking płatny (opłata jednorazowa w wysokości 20 zł), niestrzeżony, funkcjonujący w godzinach pracy parki
  • przy ul. Warszawskiej, po obu stronach, poniżej mostu drogowego na Wkrze (należy skręcić w ulicę Wojska Polskiego, a następnie zaraz w prawo w ulicę prowadzącą w dół do rzeki, ta uliczka doprowadzi do miejsc postoju.

Opłaty za parkowanie pobierane są w dniach i godzinach pracy parku.

Gdzie należy wnieść opłatę za parking?

Opłatę za postój na parkingach należy wnieść przed opuszczeniem terenu parkingu. Opłat dokonuje się u pracownika parkingu lub w Punkcie Informacji Turystycznej przy ul. Nasielskiej 1b, 05-180 Pomiechówek. W przypadku planowanego pozostawienia pojazdu powyżej godzin funkcjonowania parkingów, opłatę należy bezwzględnie wnieść najpóźniej do godziny 19:00.

Samolotem
Jesteśmy w pobliżu portu lotniczego w Modlinie. Cena taksówki z Modlina do Pomiechówka to koszt ok. 40 zł. Rozkład lotów